mandag, februar 05, 2007


8 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for oppklaring ift de datoene, jeg hadde ikke sjans jeg....men jeg mistenker dere for aktiv bruk av Garmin for å finne ut av dette altså...:-)
Kos dere videre, Jepsi Pepsi!!!!

Bixevov

Anonym sa...

Hi Guys !

looks like you are having an awful time :o)

just to let you know that I've just bought a house in Wellington specially so that I can put you up in comfort once you get here.

Have Fun,

Sandy.

Anonym sa...

Good too hear that you have settled down Sandy, how is the surf?

I am planning a major holiday, as I am leaving my job in 2 months time.

Lars i could see that you still have the surfboard, but has it been used :)? I think i have to help you!

Johs

Anonym sa...

Åh! Nå er jeg glad for å høre fra dere! Synes planen om å gå nordover høres brillefin ut. God tur uansett, og fortsett å oppdater oss alle. Klem fra eva

Anonym sa...

hei hopp.tor håkon mæ hæren sin drev vidare i dag,14.dei kjæm te santiago laurdag. han lura om de va i rute,de kunne prøve tlf te liv så de kunne talast, hell sø må de ringje meg på tlf 40283358. eg fær vera mijjomkvende.detta bli spennande- go tur vidare,klem frå meimei (berit hermansen)

Anonym sa...

takk Guro fe du sende melding . d æ gøtt å høyre at d he d bra.her æ mykji sno, men ikkje sø som i Kristiansand.no GLEDAR eg meg t d kjæm heim.fy søren SØ Ø Ø LENGJE d he vøri borte no . . .kos dikkøn vidare og hels adde sammen.millionar knuskosar frå mossa og meimei.g.i.d.

Makai sa...

Sandy! Never thought you were going to settle down like that - but congratulations! (WHO IS THE GIRL I WONDER..) Unfortunately we have changed our plans since we left, so I guess Johs and me have to find a plane and check out your castle and the lokal mountains and surf. But for my part - that have to be sometime in 2008. See you!

Lars

Anonym sa...

Hi guys,

Have yet to be forced into buying properties for girls, this one is for me... the girls just visit. :o)

So plans changed? not going to make it all the way to NZ? other side of the plannet too far for you ?

give me an update...